Βασικός στόχος της δράσης ήταν η εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
Η διαφοροποιημένη διδασκαλία με βάση τις ανάγκες των μαθητών, αποτελεί την έμπρακτη διδακτική του καθολικού σχεδιασμού μάθησης και λειτουργεί ως μοντέλο για την ανταπόκριση των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των μαθητών και τον έγκαιρο εντοπισμό εκείνων που χρειάζονται εξειδικευμένες εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του σχολείου.
Κατά την υλοποίηση των δράσεων αξιοποιήθηκε κάθε διαθέσιμο τεχνολογικό μέσο, (κομπιούτερ, βιντεοπροβολέας), αλλά και άλλα υλικά όπως χάρτες, όργανα φυσικής και μαθηματικών, βιβλία, φυλλάδια, πίνακας, καθώς και χώροι όπως βιβλιοθήκη και εργαστήριο φυσικής ή άλλες αίθουσες κατάλληλα εξοπλισμένες.
Τα παιδιά παρήγαγαν έργα για παράδειγμα, Power Point: Εργασία 1, Εργασία 2, ζωγραφιές, χειρόγραφες και έντυπες εργασίες, ποιήματα, κατασκευές. Μέρος των εργασιών σταχυολογείται στο παρακάτω video.